Jag är bra

Jag hittade en gammal blogg. Som jag hade för länge. sen.
Eller ok. Egentligen skrev jag väl den när jag gick i ettan?
Oavsätt, så tyckte jag att den var riktigt bra. Fan vad bra jag var.
Vilka fina bilder. Vilka smarta inlägg. Vilka fina kommentarer.
Gud vad bra!

Dags att köra på't igen. Jag börjar ... NU!


Eller ja, först ska jag iväg och träna med min tant till höger på bilden.
Träna träna. Men sen. Sen, ska jag vara lika bra som innan.
Gud vad bra det här kommer bli!
Nu kör vi!


Kommentarer
Postat av: Karin

bra grej! jag lever på bloggar hoho! :)



verkligen synd att vi missade varann, men som du sa: vi får köra nån gång! ska du på hoffmaestro på lorient nästa lördag? :) puss

2010-09-05 @ 17:08:31
URL: http://gracekarry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0