We are the trees still green in November

Jag ser fram emot hösten. Trodde aldrig att jag skulle säga det. Dessutom så vet jag att jag kommer ångra att jag har sagt det. Den dagen då jag står utan jacka och paraply och regnet bara vräker ner. Då kommer jag garanterat att ta tillbaka mina ord. Samtidigt så är det något speciellt med hösten. Hösten är tiden för förändring. När det gäller skola, jobb, träning, vänner, kärlek, frisyr, kläder, vanor. Alla genom går sin egen lilla förändring efter en lång sommar. Jag tycker att hösten är perfekt för att ändra på det som man så länge har velat ändra på.
Det är dags att börja se mer positivt på hösten. För vem vet vad just den här hösten för med sig för just dig?


Jag är bra

Jag hittade en gammal blogg. Som jag hade för länge. sen.
Eller ok. Egentligen skrev jag väl den när jag gick i ettan?
Oavsätt, så tyckte jag att den var riktigt bra. Fan vad bra jag var.
Vilka fina bilder. Vilka smarta inlägg. Vilka fina kommentarer.
Gud vad bra!

Dags att köra på't igen. Jag börjar ... NU!


Eller ja, först ska jag iväg och träna med min tant till höger på bilden.
Träna träna. Men sen. Sen, ska jag vara lika bra som innan.
Gud vad bra det här kommer bli!
Nu kör vi!


RSS 2.0